Sila Klik Iklan Ini

Thursday, October 8, 2009

ZHAFIF TERSEPIT DAA

Kecian japih tersepit celah kabinet tv. Sebelum tolong spt biasa la kami akan gelak sakan dulu...amek gambar dulu... pastu baru tolong kuarkan dia. Sebelum tersepit tu kan main lagi dia duk gelak sakan sambil main tutup kotak yg mokcik bw balik. Siap main tarik-tarik cam naik upih lagi tu... si kakak lah yg menariknya... Dah puas main ngan kotak pi main celah tv plak, tarik sume laci kabinet dan sepahkan semua cd...aduhhh seteres tul la mokcik. Lagi satu peel peberet japih ni suka sepahkan tupperware, tutup periuk, pinggan mangkuk mokcik kat dapur... selalu sgt dia naikkan darjah takat didih darah mokcik ni haa....


Duk atas tutup kotak dulu sambil minum air


pastu gelak-gelak sakan, tengoklah gigi kapak caye nii...


Mulanya tersepit skit je, tak de halnya dan tak nangis pong... tapi bila dia dah pusingkan mukanya terus tersekat...



Apa lagi meraung laaa....sebenarnya dia ke celah kabinet ni sbb berkenan kat plug yg asyik duk lip lap lip lap kat sebelah kipas tu hahhh...



Masa ni raungan dah semakin kuat dahhh... kena tolong ni...wonderpat datang membantu, mat japih yg kesusahan...



Bertambah kuat raungan sbb kami bertambah kuat gelakkan dia...



Dah berjaya ditarik keluar, bleh wat muka macam org tak bersalah tuu...relak jee..


Pastu mukanya kembali cebek sbb kami masih gelakkan dia sambil berguling-guling depan tv


5 comments:

aizamia3 said...

ekekeke... kelakar... comeinye dia...

Don & Nor said...

cita2 nak jadi chef tegar cam mok diaa kot...tu yg suka periuk blanga tuu...
walaupun tersepit..ttp nmpk macho...hihi

Kherun said...

syiann japih... ntah2 dia pong seteres dpt mak pak cam ni....

ummicaca said...

walaupon awak nangis kuat, tapi muka awak menten comel..

rasa nak cubit...

boleh ke maknya??

ceni therebeq said...

Mas: memang kelakar tu yg kami gelak sampai tergolek tu...

Kham: tu la akak ingtkan kalu dh alang-alang nak jadi chef biar la jadi cam chef wan tu hahh..

Kak Kherun: Sy rasa pong cam gitu gak laaa... mesti dia seteres gila babas kot..

Hana: kita main cubit-cubit budak ni nak tak. Ko cubit mat japih aku cubit si Upa tu nakkk....