Sila Klik Iklan Ini

Wednesday, January 6, 2010

TERBORIA DI PAGI RABU

Hari yang tanpa terduga kami telah terboria si pagi Rabu nan ceria ini... Maklum la dari designer nan sekapal gitew, sapa lagi kalu bukan radiusite cik ika kita nun...

Tengoklah aksi kami yang penuh redha ni... (mokcik ngan umicaca)

Tetiba rasa cam sewel ler pulak kami ni, terpakai shawl sama spesis bukan nak sorok-sorok malu tapi  mau heboh kat donia pulok.... weng sungguh ehhh...

Ni kalu cik Ika yg cun melecun tu tengok musti gelak sampai guling-guling ni... Cik Ika jgn tergelak tau sbb mungkin pasni kami akan terboria shawl color hitam pulak tau kui kui kui....

 

Aksi terboria Hana ngan Daku

3 comments:

ainie aziz said...

ceni..aku cam kenal je hana tu. nama penuh dia apa ek. dia dulu study um ke?

ceni therebeq said...

Namanya Norhana, budok UM gak, opis aku ni kan penghuninya ramai budok UM. Su pong kenal gak ngan budok Norhana ni, budak kolej kot ni...

p/s: Norhana sila komen, susah tul nak sembg ngan ko, sekali masuk bilik boss, senja baru kuar...kih kih kih

ainie aziz said...

ohh konfem la tu. sekolej masa kat 4th college dulu. hehe! kem salam kat dia ek.