Sila Klik Iklan Ini

Wednesday, January 27, 2010

MELINTAS SAT

Tumpang melintas sat...

Salam mokcik dari Equatorial Bangi dan oll skoll sellybuke, sedikit lintasan sahaja yang berjaya dibuat akibat kebizian yg sampai tak pijak tanah dah ni.  Apa pun tak leh citer panjang nama pun melintas jer. Jadi tengok gambar udah lah yer. Stori mori kendalian nanti

Saja nak tunjuk gmbr makanan jer..



















3 comments:

Don & Nor said...

ish3x...ni mknn yg ada ker...or mknn yg berjaya lalu di esofagus akak...hihi...

Sumatra said...

ceni...hang makan semua tu kahhhhh?????? Memang betul la hang busy...hehe. Anyhow, tc..keja2 gak...tp health kena jaga gak...
G.luck demi APA..huhu

ceni therebeq said...

Kham: Ya betul...ni la mangsa-mangsa yg berjaya dgn cemerlangnya lalu kat esofagus ku hehehe..

Sumi: ni APA bersekali ngan Swa, so kena dabel la makannya hohoho..

Bukanlah sekali mkn, itu adalah gmbr makanan yg sempat diambil masa tengah duk meting kat oll skoll aku ngan oll skoll ko, nk tunjk camner makanan di susun... hahaha