Sila Klik Iklan Ini

Thursday, November 12, 2009

MAAFKAN DAKU KENKAWAN

Selamat tinggal pada kenkawan sume, ku mohon keampunan…

Amat berat untuk ku luahan di sini. Terasa amat berat untuk keputusan yang terpaksa ku buat ini. Namun aku tidak terdaya menahan kehendak naluri nafsuku lagi. Perut sudah pedih-pedih dan sudah termuntah pun... tak tahan sangat dah rasanya… Derita di hari pertama yg asyik terkentut dan perut sebu ku tahan lagi tapi bab pedih perut ni terasa sedikti kepayahan…Maka dengan penuh rasa penyesalan hari ini ku tinggalkan kenkawan yang sama-sama bersusah payah sejak di hari pertama lagi.


Dengan penuh rasa kehinaan ku umumkan di sini bahawa pada hari ini aku telah melanggar etika pemakanan dan telah berundur dari misi 7 hari itu…Sepatutnya hari ini adalah pemakanan pisang dan susu sahaja. Maaf kan daku kenkawan kerana tidak dapat bersama kalian untuk meneruskan perjuangan seterusnya. Sesungguhnya akulah insan yang tewas itu.

Maka tika dan saat ini toksin telah berlumba-lumba dengan jayanya memasuki esofagusku yang panjang ini. Di sini jua ku sertakan racun-racun yg telah berjaya menggoda aku itu… Ku doakan supaya janganlah kenkawan sekelian mengikut jejak langkah sumbangku ini. Semoga dipermudahkan perjalanan hidup kalian bersama pemakanan yang dipilih…

Banyaknya toksin. Ini lah toksin yg berjaya menggoda jiwa ragaku itew. (ikan bakar, tauhu dan sayuran)

2 comments:

Don & Nor said...

takper kak... mencuba itu lebih baik dari x cuba langsung.. juayoo...
lagipun bukan ada tarikh luput pun nak wat benda tu..agak2 kesihatan dah stabil nanti..blh cuba lagi..

ceni therebeq said...

terima kasihh...

kejayaannya mokcik dah turun 1.2kg tau walaupun baru 2 hari buat pemakanan ini