Sila Klik Iklan Ini

Monday, November 23, 2009

RONGAK ALREADY

Hahaha kakak rongak already... Semalam giginya bergoyang dan terpaksa dicabutkan oleh en. suami. Menurut cerita dari kakak pada sebelah gigi kakak duk main gigit-gigit baju, pastu tersangkut la skit baju itew kat giginya. Masa dia duk try nak tarik bajunya itew lah telah membuatkan giginya bergoyang.

Pada sebelah malam plak mokcik minta tolong en. suami tengokkan gigi kakak ni, kalu bleh cepat-cepat dicabut takut nanti jadi cam halimah jongang plak kang... susah hati kami... sapa yg tak kenal ngan halimah jonggang ni? sila angkat keyboard. Ala si halimah yg kawin ngan org kaya tuuu.. citer yg amat kelakau kat astro prima tuuu...

Mokcik pagi tadi dah tengok keadaan gigi kakak ni tapi disebabkan mokcik ni kang spesis yg tak berapa nak berani.... so mokcik paskan tugas-tugas yg seangkatan dengannya ini kepada en. suami.

Sekali en. suami tolak ajer gigi kakak dah terjatuh. Pastu terus kakak nangis bukan sbb sakit tapi sbb tengok darah kuar. Bukan byk pong darah tu skit jer... kakak pong dah tunjukkan peel yg diwarisi ibunya ini... penakut darah hohoho...

Bila tengok gigi kakak yg tercabut ni cam kelakar plak sbb kecik bebenor, mokcik terus panggil japih yang tengah leka duk tengok tv tu... Mokcik nak buat research perbandingan skit iaitu antara gigi kakak ngan gigi japih... Terkedek-kedek japih datang.

Sah! gigi kakak lebih kecik dari gigi adik walaupun adik baru setahun usianya. Gigi adik 2 kali ganda besarnya dari gigi kakak... inilah pewaris gigi kapak ku...hohoho...


ini la gigi kakak yg kecik bebenor



Hehehe rongak already... kecian dia...

3 comments:

ainie aziz said...

tambah manis plak kakak bila dah takde gigi sebatang camtu. ahahahaha! pas ni gigit baju lagi ye kakak! heeee!

ceni, bukan ronggak la. r.o.n.g.ak! aku kan pakar bahasa. kang marah lak dbp nu! hehe!

ceni therebeq said...

Baik lah cikgu aini nanti anak murid betulkan yer... hohoho..

ainie aziz said...

hehehe! tau takutt!