Sila Klik Iklan Ini

Monday, January 9, 2012

ROMANTIKA

Kepada penggemar deko ala-ala henggeris mesti suka ngan Romatika de amor neh. Romantika home neh kami singgah masa blik kg ari tuh. Tak sangka pulok kat kampung mokcik ada kedai Romantika Home yg besar gabak neh. Kedai yang ada dua tingkat neh terletak di Jalan Paka ontheway ke Kerteh tu sblum sampai tmpt penjana letrik Sultan Ismail yg pernah menggelapkan satu semenanjung pada tahun 90-an dedolu kalau tak salah.

Macam-macam barangan hiasan yg ada di kedai. Saiznya pulok berkali ganda daripada kedai di amcorp mall yg kalu ditoleh ke kanan dan kiri nampak dinding kedainya.


Romantikan Home Mart


Siap disediakan troli


Gambar blur, maklumla amek curi-curi takut kena marah ngan abang la yg bertugas


Ini di tingkat atas




5 comments:

anitadiana said...

mesti mak ceni borong abis ne...kenapa tak tunjuk barangan yg beli...mesti meriah ne...kak ita kurang sikit bunga-bunga ne..

Ceni said...

mak ita...

mana leh tunjuk-tunjuk tak baekkk tau...

nanti kalu mokcik wat acara riak setaman kang musti korang bernanah hidung...hehee

mama4A's said...

hahahha... tunjuk ajer la.. idok pun kalo tknk nmpk sgt, buat je acara mkn2 kat umah mokcik.. baru la teman nampak apa yg diborong.. hehehehe

Aida78 said...

hik2suke ayat kak neney...kene jemput kita org dgn mak ita ni nak tengok apa yg di borong ha3

aizamia3 said...

janganler tunjuk aje.. bagi terus kat kami yang menengok ni..