Sila Klik Iklan Ini

Tuesday, January 17, 2012

CEKELAT KEK (EGGLESS CHOCOLATE CAKE)

Selain kek ini menjadi peberet mokcik utk makan kek ini juga merupakan kek peberet utk dibuat. Nak tahu kenapa?. Sebabnya kek ini amat mudah utk dibuat. Nak kacau adunan kek ini saling tak tumpah spt kacau tepung wat cucur jer tau tak perlu guna mixer pong... senang sungguh ehhh, bahan-bahan nak buat pun sonang ajork. 

Jadi bila zhafif tanya tak der kek ke hari ini bu? emmm apa lagi yg terlintas difikiran adalah kek inilah sbb tak perlu nak tunggu mentega cair bagai... terus boleh bancuh adunan.

Kek ini setakat ini yg mencipta sejarah kek yg paling byk mokcik wat dalam sejarah hidup mokcik setakat ini. Walaupun dah beberapa kali tayang di sini mokcik gigihkan gak tanpa segan silu wat tayangan jugak tu... hohohoho...

Kek cekelat yg tak pakai telur dan mentega...



Jemput makan... minum pulok ngan air kopi, perhhh nikmat wooo....apsal la kopi mokcik neh nampak cam teh tarik dlm gmbr neh, sebenarnya ini adalah air kopi farmbest tapi ngape colornya cam mandom ajork haaa...

2 comments:

Aida78 said...

tapi rasanya mcm kek yg ada telor dengan mentga kan kak...

mama4A's said...

kak ceni.. sy pun suka sgt eggless choc cake ni..

akk, leh tk share recipe utk buat ganache/topping choclate yg besh?