Sila Klik Iklan Ini

Thursday, November 13, 2008

Mat Japih Dah Botak

Kejadian ni dah lama sebenarnya... aku lambat post... drafnya pun dah lama tersimpan.. kalu roti tu dah naik cendawan dahhh...


Ini la gambar botak Mat Japih slps dicukur. Tgok dari tepi cam Upin & Ipin pun ada, tgk dari depan cam harith iskandar ler plak, tgk dr bawah cam castelo tuuu, tgk dari blkg cam hagemaru...nyeh-nyehh.



Masa ni dlm keta, time blik kg sblm kepala kena cukur.




Kakak tgh bengang niii.. tak leh cium adik sbb adik duk kat blakng.. pastu kena marah kat ayah sbb buas sgt duk dlm keta..



Tido dulu skit.. mlm karang nak berjaga niii, kenduri cukur jambul aku...



Masa marhaban Mat Japih diarak sbyk 3 pusingan keliling tetamu yg dtg... kecian ayh jln senget-senget sbb kaki sakit...lps marhaban, satu bdn penuh ngan bunga rampai...




Ini kejadian keesokan paginya, kepala kena dibotakkan, aiseyyman.. muka cam marah je...relaks-relaks.. mat japih ni walaupun budak baik tapi buas.. kepala cam radar pesawat kat airport nu haa.. sat toleh kiri, sat toleh kanan.. kecian Tok Syam nak cukur kepala, susuh tull..





Abis la aku... lpas ni kurang la kehemsoman aku barang sekilo dua ni...




Ini la hasilnya...


(apa pandang-pandang? tak pernah tgk orang botak ker?)

2 comments:

Kherun Suhaila Saharbil said...

Sexi la gamba Mat Japih yg las... Macih hencem...

safa said...

wawawawa tembamnya...gerammmmmm tgk.... bagi susu apa nih?