Sila Klik Iklan Ini

Friday, February 11, 2011

APA SUDAH JADI?

Woo woo wooo.... apa sudah jadi ngan laman rumah mokcik ini...

Sekarang ini rasa macam lelemau biskut meri cecah ayaq kopi ler pulok ehhh tulang jari Aunty Chik ni (ehh tetiba pulok tukar jadi aunty  hohoho... konon berangan nak jadi omputih yang berkulit karamel lah tue) berat sungguh rasanya nak menekan kotak-kotak A,B,C yang tak serupa kotak pong kat depan skrin ni utk hapdet laman rumah sindri ni... tak sempat pun ada gak... alahai apa la nak jadi...

Banyak bende nak citer sebenarnya...paling tak pun nk masukkan gmbr-gmbr sebagai kenangan kat sini tapi masa lum mengizinkan lagi... (mintak izin yer masa)

Cuma cerita terbaru pasal episod persekolah kakak adalah... jeng.. jeng..jeng..

Baru-baru ini kakak telah melempang sorang kawannya di sekolah kerana kawannya yang sungguh malang itu telah membuat durja kerna telah mengutuk ibunya gemuk...

Kakak naik hangin terus dilempang kawannya itew...Alahai syahdu sungguh ibu mendengarnya.....

Agaknya kakak tak boleh terima kenyataan yang ibunya ini sudah gemuk macam  hippo color karamel hohoho...Dugaan, dugaan....

Sah kakak telah mewarisi genetik bapaknya, jangan kutuk-kutuk atau keji-keji mak paknya kalau nak selamat hehehehe....

Susah sungguh ehhh jadi mak pak anak era lor nihh... penampilan kita pong jadi topik perbualan depa...

Kakak, 2 tahun nan silam...

5 comments:

safa said...

lallaalalal ada tinggal cap tpk tgn tak kt muka kawan dier hahaha ok gak tu..len kali kawannya tu tak berani2 nak kutuk2 orang lelebey ekeke

MSB said...
This comment has been removed by the author.
ceni therebeq said...

Cik Lin: Risau gak sbenarnya, kecik-kecik dah tunjukkan ciri-ciri kegensteran... mintak dijauhkan...

aizamia3 said...

hahaha... kelakar... nak gelak... nak gelak...

mama3A's said...

adus... ganas tul kakak skrg.. tp bagusnya dia tau protect family dr anasir kurang elok tu... bagus..bagus...