Sila Klik Iklan Ini

Tuesday, March 3, 2009

PAGI NI MAT JAPIH BREAKFAST SELIPAR

Pagi - pagi lagi hari ini Mat Japih dah berakfast ngan selipas kakak. Pagi tadi mat japih bangun awal pastu dia tak nak tido dahhh...cheq terus angkat dia dan letak tv, sebelah kakak yg tido lena sbb cheq nak pi mandi nak pi kje plak ni. Kalu duk sorang-sorang dlm bilik tu kot jatuh katil plak sat gih...
Alih- alih selesai je mandi cheq kuar bilik air, mat japih dah tak dak dah... dah hilang... masa tu plak cahaya agak samar-samar, tak berapa cerah sbb lampu cheq tak bukak lagi.

Terus cheq jerit adik ooo adik... diam je... tak bersuara langsung... laaa...terkejut ala nak sawan cheq ni, rupa-rupanya dia duk gigit selipar kakak kat rak kasut kat pintu masuk umah cheq tu haa... dah breakfast ngan selipar kakak rupanya...punya la jauh dia meng'combat'kan diri dari depan tv ke situ...


Skrg ni mat japih punya gerakan bukan golekan lagi tapi gerakan meniarap ala-ala combat cam dlm citer perang tu... skjp je combatkan dibuat dari depan tv ke muka pintu masuk tu. Pastu combat nak masuk bilik air plak, sib baik cheq sempat pandang kat dia...risau tul la cheq, tak bleh terleka lansung. Apa pong skrg mari kita layan tgk gambar michelin si mat japih ni..
kan ada gaya michelin tuu...
michelin lagi...

3 comments:

mommy anis said...

kakkkkkkkkk....cutenyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

safa said...

heheheh kocik2 michelin memang comeiii...tua2 isk buruk la pulak erk...

Selly & Buke said...

fuyoh!! caya lah mat japih nie... geramnya!!!