Sila Klik Iklan Ini

Monday, March 2, 2009

BIRTHDAY EX BOSS BSS

Baru je kejap tadi warga 13A menyeleberatekan (buruknyer ejaan) sebenarnya celebrate birthday Mr. Bala yang ke 56 thn. Ex Boss BSS ni, skrg boss Koordinasi plak. Katanya kalu dia pilih umur bersara 56, hari ni adalah hari persaraannya... sedey le plakkk....

Ada 2 kek spesel drp secret recipe. Satu coklat indulgance (betul ka ejanya), Satu lagi cheese apa ntah nama penuhnya... nama pendek je cheq tau sbb cheq tak minat sgt chees ni, boleh makan la skit, tapi tak sehebat coklat ni. Chees ni masam skit pastu liat, likat, melekat boleh menyumbatkan saluran esofagus cheq ni..

Ini la Mr. Bala buat korang yg tak kenal dia lagi... ada lagi ke makhluk kat opis ni yg tak kenal ngan Mr. Bala haaa? Mai sini cheq kenalkan, boleh mendatangkan marah ni... cheewahhh...(apa-apa ntah)


Sblm tiup lilin kena buat permintaan dulu, dia bagi ucapan yg touching tuuu.... siap doa utk kita worang supaya berjaya dan naik pangkat gitu...

Antara warga 13A yang ada utk menyelebrate...

Sowi kenkawan ini aje gambo yg cheq upload sbb cheq dah nak balik dah ni.. dah kul 6.30 pm ni...ada byk lg gambar sebenarnya..

2 comments:

mommy anis said...

korang...

mr bala nih adalah org yg byk membimbing aku....ajar aku jd workaholic...dulu aku laaaa roses among the torn....

masa aku nak kluar unit BSS...aku tahu dia sedey...tp apakan daya...

tp bila aku duduk unit BTMM...aku masih terasa bos perlukan aku....hahahahahahaha...

tp skt sket jugak..hampeh laaa

Selly & Buke said...

sabar nad... aku paham! nyeh..nyeh..nyeh..