Sila Klik Iklan Ini

Friday, October 1, 2010

PENYERI KAMI

Nak habaq mai buah hati kami sekuarga ni... Jom layan ajo lah. Pasni baru mokcik tunjuk gambar masakan pulok yer kenkawan...

Adik yang tersengih tertunjukkan gigi kapaknya...


Model lubang idung hohoho...Geng sengih, masa ni gigi kakak masih tersusun, belum tanggal lagi.


Kononnya posing paling lawa lah tuu... Sepupu kakak selalu kata yang kakak ni macam Dotti, pastu kakak mesti marah dan merajuk sbb ejek dia macam Dotti.


Kakak yang selalu geram kat adiknya...Selalu sangat kakak cakap "Geram la tengok adik ni, kakak suka kulit adik lah, lembut jer"


Inilah gaya Japih bila disuruh senyum, musti matanya dikecikkan dan mulut terciput kontrol senyum lah tu...


Tadaaa...gigi kakak yg dah rongak, satu lagi gigi depan pun dah goyang dahh, tunggu masa jer nak tanggal. Yang kelakarnya, si Luqman Hazim, sepupu kakak yang sebaya dengannya tengah makan tembikai pun gigi boleh tertanggal...


Gaya Japih yang tersenyum ala siput sedut, kang ibu sedut bijik mata tu kang.. kang...


Kakak yang duk kontrol senyum... Kalu terlebih senyum nanti nampak gusi pulok...hahaha. Ada gaya macam Dotti ker? 

2 comments:

Selly Buke said...

salam kak.. bila nak kuar entry jemputan open house nih? hehehe

ceni therebeq said...

Selly: Kami tak buat open ous kot, tapi kalu kenkawan nk dtg beraya boleh jer...di persilakan

Beberapa hari ni ada Misteri Nusantara skit. Mak mokcik kata buat kenduri doa selamat ke, kenduri masuk umah ke atau apa-apa kenduri kesyukuran dulu. Tu yg mokcik tengah duk pikir...